Przenosiny siedziby Zarządu Transportu Miejskiego: Upośledzone funkcjonowanie systemów informatycznych

Przenosiny siedziby Zarządu Transportu Miejskiego: Upośledzone funkcjonowanie systemów informatycznych

Związane z relokacją Zarządu Transportu Miejskiego problemy dla użytkowników komunikacji miejskiej mogą wystąpić od 13 do 15 grudnia. Trudności te obejmują funkcjonowanie systemów IT, zakup biletów, a także dostęp do Biura Obsługi Pasażera i Punktów Sprzedaży Biletów. Od początku nowego tygodnia, 16 grudnia, nowe miejsce działania ZTM i Punkt Obsługi Pasażera będzie pierwsze piętro budynku Dworca Kolejowego przy placu Niepodległości.

Zgodnie z informacjami od Zarządu Transportu Miejskiego, rozpoczynając od godziny 6 rano w piątek, 13 grudnia a kończąc o północy w niedzielę, 15 grudnia 2024 roku, tablice Systemu Informacji Pasażerskiej na przystankach będą wyświetlały jedynie rozkładowe czasy przyjazdu autobusów „offline”, zamiast aktualizowanych na bieżąco „online”. Kupno biletów okresowych i doładowanie e-portmonetki przez stronę internetową Kieleckiej Karty Miejskiej nie będzie możliwe. Także aplikacja mobilna MyBus zostanie tymczasowo wyłączona.

Dodatkowo, stacjonarne automaty biletowe na przystankach oraz w punktach sprzedaży biletów nie będą obsługiwały zakupu biletów okresowych ani doładowań e-portmonetki. Nie będzie również możliwości opłaty za bilety kartą płatniczą w automatach biletowych, zarówno w autobusach jak i na przystankach. Wyłączną formą zapłaty będzie gotówka, a dostępne do zakupu będą jedynie bilety papierowe.

W dniach 13 i 14 grudnia 2024 roku (piątek i sobota), punkty sprzedaży biletów ZTM i Punkt Obsługi Pasażera przy Głowackiego 4 nie będą czynne. Również telefony Zarządu Transportu Miejskiego zostaną wyłączone.

Informujemy równocześnie, że od poniedziałku, 16 grudnia 2024 roku, Zarząd Transportu Miejskiego oraz Punkt Obsługi Pasażera przeniosą się na pierwsze piętro budynku Dworca Kolejowego przy Placu Niepodległości 1.

Nowe lokum ZTM o powierzchni prawie 800 metrów kwadratowych spełni wszystkie wymogi i będzie oferować pełne udogodnienia. Zlokalizowany tam Punkt Obsługi Pasażera zapewni łatwy dostęp osobom starszym czy z niepełnosprawnościami. Tam również zostanie przemieszczony Punkt Sprzedaży Biletów, który do tej pory działał na parterze kamienicy przy ulicy Głowackiego.